zondag 4 oktober 2015

Met de voeten spelen

De juf vertelde een verhaal over een jongen die zijn schoenen zelf moest aandoen.
Nadien daagde ik de kinderen uit : weten jullie wel aan welke voet welke schoen moet??
En daar gingen alle schoenen uit, ze gingen het eens tonen.




Eerst ons paar schoenen zoeken...



En dan aan de juiste voet terug aandoen.





Kijk maar, wij kunnen dat !!
En op woensdag en vrijdag is dat heel belangrijk voor de turnles. Hoe meer we zelf kunnen doen, hoe sneller we kunnen gaan turnen.
Daarom durf ik nog eens een oproep te doen voor gemakkelijke schoenen die dagen, liefst geen veters.



Natuurlijk waren er slimmerikskes bij die de juf dachten te foppen.
" Oei juf, mijn schenen zitten niet goed " :)
Maar toen zag ik hun benen. Ze hadden me gefopt ..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten