vrijdag 13 oktober 2017

Afwezige juf

Hallo mama, papa,

Misschien hebben jullie het al gehoord van jullie kleuter.
Ik heb het heugelijke nieuws te melden dat ik zwanger ben, al is het nu nog pril J

Aangezien ik echter niet immuun ben voor bepaalde antistoffen, heeft de arbeidsgeneesheer de beslissing genomen me te verwijderen uit de klas.

Ik geef met een gerust hart mijn klas over aan juf Anja, die de rest van het schooljaar de klasjuf zal zijn van jullie kleuter. Hierbij krijgt ze de hulp van juf Nermin, die als zorgjuf in de klas zal komen.

Ik zal jullie kleuter zeker volgen via de verhalen van juf Anja en op de klasblog.
Het was een korte, maar fijne samenwerking. Bedankt hiervoor.


Groetjes,

Juf Christine

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd juf Christine. Groetjes sylvie (mama van Lionel en Samuel) we zullen je missen maar het is voor het goede doel ��

    BeantwoordenVerwijderen